SEKA

Пользователи
  • Content count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

192 Excellent

About SEKA

  • Rank
    Подмастерье

Информация

  • Любимый вид ловли
    ПОПЛАВОЧНАЯ УДОЧКА
  • Место проживания
    Україна

Recent Profile Visitors

924 profile views
  1. Если ещо не нашли ,то - с. Маяки ,Беляевского р-н. Одеська обл. Светофор перед спуском на Днестровский мост , поворачиваете на лево , и сразу за новым маркетом спуск вниз к Днестру . В низу площадка ,и там на Ваш выбор ,несколько причалов , я обычно поселяюсь в №2 причал. Удоный спуск к воде , Радушные люди . В этом году не приписываля ввиду не преодолимых обстоятельств . С уважением. 0972740506 киевстар.
  2. Значит ,что Вы по Умолчанию приписали свое "судно" к "причалу" ,выходя на воду Вы автоматически будете зарегистрированы в журнал "Дежурного " по " причалу" и Ваша ответственность на сем акте заканчивается ,далее дежурный по "причалу "принимает на себя ответственность по коммуникации с органами охраны границы.
  3. як що у Вас надувне судно не більше трьох метрів і шістьдесять сантиметрів ,і двигун н6е більше десяти кіловат ,то я так собі думаю ,ні якої приписки не потрібно ,бо такі судна не підлягають реєстрації і тех огляду ,і не потрібно мати посвідчення рульового . У звязку з новим законом України ,про малоимірні судна і плавзасоби .Як що я помиляюсь ,то будь ласка хто краще розуміється на тому ,то віписуйтесь Мале_судно.mp3
  4. Як що Ваше судно менше за чотири чи дорывнює чотирьом метрам ,то Вам права не потрібні , бо такі плавзасоби не підлягають ні реєстрацфї ні техогляду ,при умові , що двигун має потугу менше чи дорівнює десяти кіловатам ,тобто менше 13 КС. Мале_судно.mp3
  5. дев'ятого року взяв "колібрі" 360 ,і зрозумів що погарячкував , вже років через пьять .А чому погарячкував ,то така правда життя . Прийщлось її ту колібру офоррмляти бо транцева ,і кільова . ,.Ну зрозуміло що це час і гроші . ,по друге ,виявилось що потрібно ще мати права Рульового ,а це ще більше часу і грошей . Але все таки пройшо ті кола ,без прибігання до не законних обдорудок . Екзамен чесно здав з другого разу , не зійшовся характером з екзаменатором . Та то таке ,різновид пригод..Та головне виявилось по переду ,Виявилось що ми знаходимось в прикордонній смузі ,і щоб вийти на воду ,потрібно приписатись до причалу . Побіг шукати причал . Виявляється що це типу закриті приватні клуби ,в яких ,ук більшості , не має дозволу на навігацію , за різними приводами . Та вони тим причалам і не потрібні ,по великому рахунк . Бо головна стаття існування причалу ,не забеспечення човнярам виходу на води , . Ні , головне ,це отримання плати за" курені " Але все таки знайшо в Маяках такий причал , Це була "Русалка " Потім і там зрозуміли що здача місць для рибалок з берега ,є на більш сприятливим родом занять для хазяїв причалу , Ото ж стало зрозуміло що не треба було так гарячкувать з плавзасобом . Беремо корито до 220 см ,і живемо без усяких дозволів ,тому що все одно ,чи приїхав на берег , чи причаламкав ,накачав , Вийшов десь під камиш ,став ,і релаксуєш . Бо часто на річці місця вільного не знайдеш . Для цього не потрібно ні двигун , ні катер. Доти доки в Україні будуть такі правила ,ми завжди будемо позаду зулусів , бо зулус сплете собі з очерету , і попливе де захроче , А в Україні зась ,сиди і не рипайся ,бо Закон.
  6. 2.2. Маломірні судна іноземної належності (судна, реєстрація яких здійснена відповідно до вимог законодавства іноземної держави) під час їх плавання у водних об’єктах в межах Одеської області не потребують додаткової реєстрації, однак повинні дотримуватись цих Правил та інших нормативів та вимог, які забезпечують безпеку плавання, охорону життя людей на воді та навколишнього природного середовища
  7. В период нереста запрещается передвижение всех плавсредств, кроме судов специально уполномоченных органов, осуществляющих охрану водных биоресурсов. Также запрещается проводить дноуглубительные, взрывные, буровые работы, добычу гравия и песка, другие работы, которые негативно влияют на состояние водоемов. Нарушение правил рыболовства во время нерестового запрета карается как наложением штрафов, так и привлечением к уголовной ответственности. Сумма штрафов за грубое нарушение правил рыболовства составляет от 340 до 680 грн. Уголовная ответственность предусматривает наложение штрафа в размере 3400 - 6800 грн или лишение свободы сроком до 3 лет с конфискацией орудий и средств лова, а также незаконно добытых водных биоресурсов.
  8. 0972740506 подзвоныть також сюди напевне Вам тут будуть раді це причал № 2 в Маяках перед мостом на ліво і перший поворот вниз до річки а там в низу майданчик і теж с права воротта Директор причалу кажись Петро але приписує коли пройдете процедуру техогляду. З повагою
  9. кому не зрозуміло що все в Україні належить Народу України . З відси усі інші установки і працюють , як на приклад на внутрішніх водоймах,таких як Хаджибей , коли Ви приїхали на" Печі" і з Вас беруть плату як вони кажуть за благоустрій берегів , а не за рибалку . А по серед водойми в цей же час катери "Сейнери " утюжать в асфальт дно водойми , . І ос Вам шановні результат , яку трагедію створили і ні хто і ні в уса ні в хвіст ,. А гроші збирали років двадцять ! І де вони ті кошти , А я скажу де , на "Цепах " наприклад подивіться які там "Курені" Чи на "Чайкі" Та всі береги забудували. Тільки не розуміють що коли водойми перетворяться в багно то і їх палаци перетворятьься на справді в халупи ні кому не потрібні .
  10. по поводу мотора с украденной , наверное нужно Вам сходить на Успенскую два и там проконсультироваться иначе любой самодельный вариант может в дальнейшем привести к коррупционным последствиям . с уважением
  11. коли здійснюєш вихид на воду то правила поводження на воді повинні знать усі судно водії. як досягнуть не здійсненного не знає ні хто . але тре ба щось робить . ото ж петиція повинна бути тільки про маломіри а не про правила користування і поводження на воді . я за петицію , тіки правильну . ВОДА НЕ ЖАРТУЄ І НЕ ПРОЩАЄ !
  12. будб яке добре діло починається з біди мабуть у звязку з подіями в Затоці приношу родичам загиблих своє співчуття тримайтесь і кріпіться
  13. по бурным волнам украинской жизни
  14. чет тема заглохла однако не до понял на море выходить то мож или как по согласованию и приписке есть ли какая инфа от погранцов аль аки английци на свой риск и страх
  15. сдувал не в УкрМорРечИнспекции а в том что было до того госинпекции не помню как называлось , сдал со второго раза , принцип был прост ,если знаеш то здаш однозначно , если нет то перездаш,спецом не валят , отвечаете на десять вопросов по билету, ОК , дальше собеседование , для уяснения Вашего понимания серьезности Вашего отношения к изученному материалу . Принцип билетов прост , рассматривается три аспекта , в каждом билете вопросы по технике безопасности , в каждом билете навигационные знаки ( есть разновидность Кардинальные и Латеральные то есть речные ) както так и третий аспект правила приоритетов (типо кто кого пропускает и на что имеет право ) и наше самое главное правило как и везде (помеха с права) правило правой руки , и уступи дорогу дураку , когда выйдете на воду сами в сем убедитесь , расслабляться не придется , особенно у нас на Днестре последнее время опасайтесь мажоров на крейсерах ,могут Вас и не заметить. С уважением .